Tillbaka till startsidan?

Fredag idag..


Så sant som de var sagt.. idag är det fredag.. och jag har en hel del saker att hinna med innan älsklingen slutar.. jag ska plocka undan de värsta, för just nu ser det ut som ett bombnedslag, jag ska vika lite tvätt, packa alla sakerna vi ska ha med till A-jaur, duscha och lite annat små skit.. lite som ska göras så det inte behövs göra så mkt då älsklingen kommer hem, utan så vi kan fara så vi är där en vettig tid :) Och denna gången har vi ju inte med katterna heller, dom har vi lämnat där uppe.. och dom ska få vara där ett tag till.. lite bökligt att ha dom här om det blir att flytta nästa helg ^^ men det ordnar sej ^^

har inte så mkt mer att säja tror jag.. blir en data-fri helg i helgen oxå, ganska så skönt.. ska ta med mej kameran och ta ännu mer kort lite här och var :) men jag kommer inte att sitta nå vid datorn förrän på måndag :) ganska skönt.. lite dator-fri måste man vara.. vi har ju ingen användning för datorerna i A-jaur.. vi har varann, hans föräldrar, bilen (både den kördugliga och den som är under renovering), katterna, popcornen och böcker :) då funkar allt :D

näe, nu ska jag gå och göra nått vettigt ^^ plocka lite mer.. sånt som är nödvändigt ^^

Älskar dej Nils, mer än mest  < 3
~ Niin is ^poff* gone..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)