Tillbaka till startsidan?

I believe that our destines were entwined!





I look at your picture and what do I see?  The face of an angel looking back at me. The face of an angel, from heaven above, You´re my sweet angel, the one that I love!



Du är ett mirakel aldeles för söt för mig.

Du är så perfekt jag skulle kunna dö för dig.




Tack för alla underbara stunder du ger mej, med dej känner man sej betydelsefull och utan dej skulle jag inte kunna leva mitt liv, innan jag träffade dej hade jag inget liv. Du är verkligen den bästa för mej, nu och för alltid!


Älskar dej snygging! Du är verkligen mitt allt < 3



caroline

|
caroline

Ja, vill du ha han? Det gick inte alls med hunden, och ändå sa ägarna att det nog skulle gå bra! Annars, känner du ingen annan som skulle vilja ha en katt?

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)