Tillbaka till startsidan?

Inget riktigt speciellt som hänt..


Har inte så mkt att säga egentligen, onsdag var de nolia med älsklingen, hans mamma, pappa och lillebror och självklart Anni :) Sprang runt och kollade på massa saker, älsklingen köpte 3 tröjor och fick en.. av mej för jag köpte 3 men bara 2 till mej själv :) sen köpte jag en ny sjal.. jag älskar den :D underbart.. sen vart de att gå därifrån.. vi gick till mikas lägenhet och chillade en sväng innan de var dax för mej att få lite smärta :S ajaj, gjorde lite ont.. gör fortfarande lite ont.. men de går över snart hoppas jag :)

sen på torsdagen så.. var jag och anni hem till min lägenhet och plockade i ordning där.. så nu behöver jag inte oroa mej för de.. nu kan jag vara hos nils hur mkt jag vill :D haha, för jag vet att han vill ha mej här så :) sen när vi hade plockat och städat så möte vi upp nils ^^ anni skulle hem och laga muffins :) haha.. och de gjorde hon och bjöd sedan oss på hennes knasmuffins :D tur att hon är söt och att de var gott ^^ för dom såg lite knasiga ut.. mend e vart bra.. och sen då vi skulle gå hem där vid midnatt nångång så bestämdes det helt plötsligt att de skulle festas på fredagen.. Mika skulle ha inflyttningsfest, för de verkade vara enda helgen på jätte länge som alla kunde närvara :)

fredagen så vaknade vi.. sen följde vi med anni på systemet.. inhandlade lite alkohol ^^ sen vart de att fara hem och äta och små plocka.. älsklingen diskade.. sen vart de att fara till Mikas lägenhet.. klockan var väl strax efter 15 då :D och då satt vi där och tjollrade på.. var meningen att vi skulle hjälpa anni att städa, men hon hade varit så snabb och gjort allt själv ^^ sen när de var ca 30 min kvar innan Mika slutade fick vi en sån god lust att pynta hans lägenhet :P haha .. så vi köpte ballonger och silver-glittringt band och dekorerade hans lägenhet :D ballongerna var typ nöjet för kvällen :D ganska skoj ^^ vi gick dock hem ganska så tidigt.. Mika var trött och skulle jobba idag, älsklingen likaså.. fast jag och söt gick hem av en annan anledning ;) haha!.. aja.. skoj hade vi iaf :)

sen har jag inte så mkt att säga faktiskt ^^ Ska kila nu ^^ Ha de bra gott folk ^^



Älskar dej snygging < 3
~ Niin is *poff* gone !


Helén

Heeij jennie.. Hoppas du har de bra tjejen. Hälsa Nils me..kram på er.. Helén mfl.

| http://helanshala.blogspot.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)