Tillbaka till startsidan?

Ny vecka nu då :)


Helgen spenderades i A-jaur hos älsklingens föräldrar ^^ väldigt väldigt trevligt och mysigt :)

Fredagen när söt hade slutat jobba, han slutadekl 19.. så kom han hem och vi fixade i ordning de som skulle med och sen drog vi :) Mew gjorde som vanligt det han brukar göra i bilen, men de gick bara bra ändå ^^ han är en duktig katt.. Ivy skrek inte som hon brukade, utan hon var ganska lugn och sen så låg hon lite på min axel i bilen oxå.. Mew sov i mitt knä och Ivy kurrade så fort jag rörde vid henne.. ^^ den där katten har verkligen börjat gilla mej.. brabra ^^ Efter vägen såg vi en älg och en bunt med renar *usch* och när vi slutligen kom fram så vart det att äta lite, och sen vart de att kolla lite på tv.. eller sötungens grejs han hade på popcorn:en ^^ sen vart de säng dax ^^

lördagen så jobbade älsklingen och hans pappa lite grann med hans "finfina" volvo :P tihi.. dom spacklade och slipade på den som vanligt.. sen vart det dax att åka upp till Sandselet, till älsklingens föräldrars stuga :) där spenderade vi natten ^^ väldigt mysigt ställe.. Vi sköt lite luftgevär, åkte en ganska lång sväng med båten, såg film, läste, jag och älsklingen var till grytforsen (en damm) och plockade sten ^^ väldigt skoj ^^ var skit länge sen jag var och hoppade bland stenar.. glömt bort hur kul de kan vara.. satte mej även och chillade en stund på en sten, ganska så skönt ^^ annars gjorde vi inte så mkt där.. tog de bara allmänt lugnt, och jag tog massor med kort.. ska lägga upp nån nu här hade jag tänkt mej ^^


Söndagen börjades med att vi vaknade där strax före 10 ^^ åt lite frukost och sen drog vi iväg på en liten rundtur med bilen ^^ vi for till Gallejaur och kollade på alla husen dom har där, det är nå kulturtjafs där.. tog inga kort på det för jag tänkte inte så långt.. kommer inte ihåg alla ställen vi vart till.. men tog iaf några bilder där oxå.. på diverse olika ställen och saker.. Fast, det är faktiskt älsklingen som har tagit dom flesta korten från söndagen.. Han satt fram och fick leka fotograf.. tog lite kort på renar, dammar, nått fall, och andra saker :) sen när vi hade varit på den åkturen så åkte jag och älskligen tillbaka till hans föräldrars hus i a-jaur.. älsklingen började lite mer med bilen och jag lade mej i hammocken och vilade/läste lite.. slutade med att jag somnade för en stund.. men det var ganska förståeligt.. hade ganska så ont.. sen kom hans föräldrar tillbaka, och då vart de middag, lite finslip och sen for vi hemmåt ^^ ganska så trevligt..



Detta var min helg det ^^ Väldigt trevlig, lugn och mysig :) Hoppas på fler såna hära helger.. Eller veckodagar, det kvittar.. bara det är fler såna hära mysiga dagar så blir jag glad.. för det är väldigt rogivande.. och man känner att man mår bra :)

Näe, nu ska jag sluta skriva... Har inte så mkt mer att säga, regnet öser ner som sate här idag, och det blåser.. så jag kommer inte att gå utanför lägenheten idag.. jag trivs bra här där jag är ^^ ont i skallen har jag med.. så jag ska bara ha en lugn dag och kväll ^^ älsklingen kommer ju hem sen när han slutat jobba, och då kanske de blir lite lugn och mys *hoppas, hoppas* mysa med honom är bland det bästa jag vet.. han är så underbar :D


Älskar dej Nils ^^ Glöm aldrig bort det, du är den enda som jag vill dela hela mitt liv med < 3
~ Niin is *poff* gone !


Emms

Låter som om Niin hade en bra helg =)

Väldigt fin volvo nils har för delen oxå ^^ Ser inte ut som om den är så körduglig.. ;P

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)