Tillbaka till startsidan?

Tråk Lista :)


11 favoriter


Färg:
Svart.

Mat: Finns mycke som är gott.

Band/artist: Jag lyssnar på det mesta!

Film: Finns många bra filmer.

Bok: Det finns en hel del bra böcker.

Sport: Ingen alls?..

Årstid: Sommar.

Veckodag: Lördag eller söndag.

Tid på dygnet: Kvällen.

Sysselsättning: Kramas med Nils.

Sexställning: Den tänker jag inte säja till er.

10 Nuvarande:


Humör: Trött, sliten, huvudvärk & lätt irriterad.

Kläder: Mjukisbrallor & en stor tröja.

Nagel-färg: Inget alls.

Tid: 14.08

Omgivning: Sitter vid älsklingens stationära.

Irritationsmoment: Det du.

Tankar: Finns mkt som strömmar runt där.

Längtan: Efter en mysig kram.

Samtal: Pratar inte med någon, Nils var sist.

Status: Upptagen delux, eller sambo (som Nils sa så fint) :P

7 Första:


Bästisen: Isabelle.

Husdjuret: En katt, Kenta.

Piercingen: Öronen.

Kärleken: Bra fråga, vilken sorts kärlek?

Musiken: BSB, Spice Girls och massa annan sån skit.

Bilen: Har ingen bil.

Kyssen: Bra fråga.

7 Senaste:


Cigaretten: Senast jag festade.

Drycken: Vatten.

Bilturen: Från älsklingen till mej och tillbaka.

Kyssen: För 40 min sen.

Tv-programmet: Ingen aning.

Pirr i magen: Jämt då jag är med Nils.

Misstaget: Bra fråga. Gör misstag jämt.

6 Har-du-någonsin:


Varit kär i en kompis: Jo, var ju kompis med älskligen innan vi vart tsm. ;)

Brutit mot lagen: Ja!

Blivit arresterad: Nej!

Varit med på teve: Nej.

Kysst en främling: Haha, jora.

Ljugit om känslor: Det beror på vad du menar för känslor.

5 Vem:


Pratade du med senast: Nils

Saknar du nu: Nils, Anni, Morfar & Pappa.

Gick du på bio med sist: Det kommer jag fan inte ihåg.

Ringde du senast: Bra fråga, kommer jag inte ihåg.

Ska du träffa imorgon: Ingen aning.

4 Saker (en på varje):


Du gjorde igår kväll: Var med älskligen och mös. Såg tv & tog de lugnt.

Du kan höra just nu: Musiken jag spelar.

Du inte kan leva utan: Nils & mina närmaste vänner.

Du gör när du är uttråkad: Läser? Lyssnar på musk? Tråkar? :P

3 Människor:


Som du kan berätta allt för: Nils & Anni.

Som du hatar: Finns ingen jag hatar, dock några jag ogillar.

Som du tycker är snygg: Men Nils så klart. Snyggaste människan på jorden!

~ Niin :)