Tillbaka till startsidan?

List skit igen :P


TIO FAVORITER
1. tv kanal -
kollar sällan på tv.. men 3:an, 5:an eller 6:an tror jag ^^  
2. blommor - hmm, bra fråga.. rosor av alla de slag antar jag..
3. färg - Svart, Vitt, Rött, Rosa, Turkos mm..
4. sport - ingen?
5. affär - hmm, bra fråga..
6. musik - lite allt möjligt..
7. mat - makaroner?
8. årstid - Sommar, men de kan vara skönt med vinter ibland oxå..
9. djur - bra fråga.. katt & hund antar jag..
10. stad - Piteå!

TIO FAKTA
1. hemstad - Piteå..
2. hårfärg - naturligt mörkbrunt, just nu en salig blandning..
3. längd - 1.70 ^^
4. frisyr - rakt och tråkigt..
5. ögonfärg - blåa..
6. skostorlek - 39-40 :)
7. humör - jag vet inte riktigt, lite upp och ner..
8. orientering - Livsfarligt! man kan gå ner i träsk!
9. tillgänglighet - Otillgänglig!
10. vänster eller högerhänt - Högerhänt ^^


TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär? -
Ja :)
2. tror du på kärlek? - Garanterat. tveklöst!
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? - För att jag blev dumpad? :P och tur var väl de.. ^^
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Jajjebus..
5. har du någonsin krossat någons hjärta? - Det har jag med hunnit lyckas med :P 
6. har du någon gång blivit kär i din bästa vän? - Nej, inte riktigt.. Är inte lagt åt det hållet..
7. har du någonsin älskat någon utan att tala om det för han/hon? - Ja, min morfar.. och det är ganska sent för de nu.
8. är du rädd för att starta ett förhållade med någon? - Nej, har ju min Nils ^^ och där var inte absolut inte rädd.
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? - om jag visste det skulle den väl inte vara hemlig?
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, det gör jag.. Men inte alla gånger..


TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR

1. kärlek eller pengar ? - Kärlek ^^
2. vin eller öl? - Öl
3. dag eller natt ? - Det beror på..
4. one night stands eller förhållade? - Förhållande med Nils helt klart..
5. tv eller internet? - internet.
6. pepsi eller coca cola ? - cola så klart..
7. vild fest eller romantisk hemmakväll ? - hemmakväll..
8. färgfoton eller svart/vita foton ? - svartvita.
9. telefonkontakt eller face to face ? - Face to face.
10. aim eller myspace ? - Whatever!


TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? -
Nej, inte de inte..
2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? - Har väl hänt..
3. har du någonsin gjort något du ångrat? - Oohja.. det har jag lyckats med..
4. har du någonsin hoppas bungyjump? - Never!
5. har du någonsin varit på en husbåt? - nej, inte de inte..
6. har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? - Nej, faktiskt inte..
7. har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? - men givet..
8. har du någonsin gått på bio ensam? - nej, ensamhet är inte min starka sida..
9. har du någonsin gillat någon som inte gillat dig tillbaka? - Det har väl hänt..
10. har du någonsin tyckt att världen suger? - absolut.


FEM KÄNSLOR
1. saknar du någon just nu? -
Pappa, Anni och Morfar..
2. är du glad? - Njae, jag vet inte..
3. är du uttråkad? - Njae, tror jag väl inte..
4. är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nej, dom är skilda sen 3 år tillbaka..
5. gillar du någon just nu? - Oooohja, väldigt mkt..