Tillbaka till startsidan?

I know – I'll make my way out of this mess!


Torsdag idag.. satan!.. allt går så fort..

har iaf fått bekräftat nu att vi får en ny soffa :) - äntligen - och det blir en sån soffa som vi vill ha :D vi slipper Monza.. utan vi får oss en Sit Down istället.. :D 3 sits med divan, fast bara med två ryggkuddar istället för tre :D massor massor bättre :D Sen är soffbordet bestämt :D jag ska lägga in bilder sen :D ååh, kommer att bli så fint så fint :) Vi pratar om ny tv-möbel oxå :D och sen ska vi ha en lång lackhylla ovanför tv:n med massa dvd-filmer och grejs :D detta kommer att bli såå bra såå bra :D och sen en ny säng, med fina sängbord... kan inte bli bättre :) måste bara se om man får iväg sängen :) förhoppningsvis blir det inga problem.. :) det ordnar sig :)... är bara glad över att vi ska få skit-soffan utbytt.. hemskaste soffan någonsin, ärligt så gillade jag min skit-soffa på degeränget bättre än denna, och min skit-soffa var gammal och mongo! :P men ändå var den lite mer omtyckt.. haha!.. våran nya soffa kommer att passa bättre och den är definitivt finare, skönare och allmänt bara bättre.. :) och bäjb kommer inte att vantrivas med att kolla på soffan, stackarn gillar soffan lika lite som jag :P aja.. blir nog bara bra sen :D

fan vad jag babblar.. :P kanske lika bra att vara tyst en stund nu :P

aja, nu ska jag lägga mej och vila en stund.. eller spela lite grann.. :)

Lägger upp två bilder.. :) en blid på våran soffa och en bild på soffbordet som vi suktar efter :D:D




Så snyggt :)

Aja, nu ska jag dra..

Älskar min Nils, mer än något annat.. <3


Älsklingsbäjb

Det kommer att bli hur bra som helst med dom nya möblerna :) En bra start på ett nytt år, visst var det så ? ;)



Älskar dej ! <3

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)