Tillbaka till startsidan?

Still fighting through the shadows of your soul!


Fredag idag.. och jag är trött som fan.. sov bara 2 timmar i natt :S urkas! men så går de..

sitter på skolan nu, jag och fathia sitter uppe i lektionssalen medan de andra är nere i köket.. vi har inte kock-kläderna med oss så vi får sitta här och glo.. och vi gör inget.. då menar jag inget.. är så trött så jag kommer fan att somna sittandes i denna stolen.. :S kan inte tiden gå lite fortare iaf..

efter skolan ska jag hem, vila en stund och sen hade jag faktiskt tänkt ta itu med disken, fast så lat som jag är så lär de väl aldrig ske.. Bäjb kan intyga om hur seg jag är när det kommer till diskningen.. menmen, hade iaf tänkt försöka.. så får väl se.. sen ska jag väl vara med Cissi är det tänkt :) stackarn hade inget att göra idag, och jag ville inte låta henne sitta ensammen hemma och tråka... så jag är mer än gärna med henne :) Bäjb jobbar ju till 22 så då kan jag passa på att umgås  med henne.. sen sa jag till henne att hon fick följa med oss till Sofie och Robert ikväll, då vi ska dit och säga hej för att Sofie har fyllt år :) så vi får väl se.. sen blir det banne mej att sova.. för, som sagt, jag är trött som satan..

imorn vet jag inte vad som händer, hade hoppats på att vi kunde ta tag i det sista i lägenheten så den blir städad och undan plockad.. nu då förrådet är städat och fint så kan vi väl göra så att resten är det med :) orkar inte bo i ett bombnedlag längre.. menmen, får väl se vad Bäjb säger, han går nog med på det.. med tanke på att de var han som först tog upp det :) så de blir nog bra :)

annars finns nog inget att säga.. hmmfs!.. Har många demoner i min skalle just nu.. eller överhuvudtaget runt mej.. och jag slåss mot dom varje dag, flera gånger.. dom spökar nå så fruktansvärt, men jag har inte tänkt låta dom dra ner mej.. utan jag ska fan vinna, denna gången ska jag vara stark och vinna.. synd bara att de hela tiden ska dyka upp nya hinder efter vägen som sätter krokben på allt.. :S men, jag är stark.. allt är vunnet bara man lägger manken till :) det fixar sig..

aja, nu ska jag dra iaf :) nog med text för en dag tror jag.. :P har inte så mkt mer att säga såå.. ska lägga upp en bild på sötaste älsklingsbäjb.. :)





Du är mitt allt bäjb! Finns ingen som dej och jag är glad över att ha dej i mitt liv! Du är den bästa människan som någonsin existerat, och fast jag är jävlig med dej till och från så är du helt underbar och snäll. Tack för att du har valt att vara med mej.. Jag är så otroligt glad över att jag har dej och att du bringar lycka och glädje i mitt liv!..

Us against the world! Älskar dej, nu och för alltid ÄlsklingsBäjb! Jag lämnar aldrig din sida <3








- Tjing Tjong!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)