Tillbaka till startsidan?

Rubrik? vad är det bra för?


Happ, sitter här på jobbet och väntar på att bäjb ska ta en titt på skärmen och se att jag har skrivit till henne (: Jag tror dock inte att hon kommer att svara, bäjb har varit så trött dom senaste dagarna.
Man blir lätt trött om man sover dåligt \:

Känns lite tungt att jul och nyår är så nära nu.  Det känns inte som att det är jul, jag känner inte riktigt den där julstämmningen S: Tiden går så fort. Det känns som att det var igår som jag började prata med den där helt underbara tjejen som jag nu varit tillsammans med i snart 6 månader och nu är det jul.

Känns dock skönt att få spendera jul och nyår med älsklingen (: Det känns som att jag bara träffar henne på helgerna när jag inte jobbar. Jag jobbar ofta kväll och bäjb går skola på dagarna, jag hinner bara hämta henne från skolan så ska jag på jobbet ): Förhoppningsvis så kommer det att ändras framöver, i januari har jag lite bättre arbetstider och då får jag lite mer "bäjb-tid". (:

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva S:

Vi väntar med spänning på den nya soffa, kommer att bli jävligt bra med den nya soffan och dom möbler vi har tänkt köpa (:

Älskar dej bäjb <3

För er som inte fattat det ännu: // Nils


madeleine

fan blev skraj där.

trodde nästan nils var transa eller nått när de stod "den där helt underbara tjejen."



fast iofs, nils är ju lite tjejig av sig :)

HöHö

| http://imaddeshuvud.blogg.se/
mamma

Hej gullunge...

Får skriva några rader åt dej...saknar dej men hoppas att du kan komma upp snart och hälsa på och förståss ta Nils med dej...vi träffas ju inte så ofta..men jag hoppas att du får en trevlig jul..och du verkar ha fått tag på en fin kille och de är jag tacksam över...kram vi love you....see you!!!!

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)