Tillbaka till startsidan?

Hold me, Thrill me, Kiss me, Kill me!


Vad fanken ska man skriva idag då ? .. har egentligen inge vettigt att säga .. har varit med Anni hela dagen .. trevligt trevligt , behövdes en dag med stumpan .. tack för att du finns och lyser upp min dag < 3 jag kommer aldrig mer slappa taget om dej .. bara så du vet de , så var beredd på en guppig färd genom livet med  Niin vid din sida .. haha ! :)

Imorn så blire att vara med Anni igen , medan Nils jobbar :) Vi ska leka lite grann med färg .. får väl se vart de slutar :P ajajaj , bara de inte slutar som sist , såg ganska förjävligt ut .. menmen , det blir nog bra .. Anni kommer att vara coolast :D haha !

finns nog inte så mkt mer att säga .. min infektion börjar bli bättre .. eller rättare sagt började bli bättre .. nu gör de lite ajaj , men jag får skylla mej själv .. var jag som satte mej i den sitsen och ville vara med att pröva .. bara ta medicinen en dag längre med andra ord så kanske de går till sej :) will see , will see ..

aja , nu ska jag kila iaf .. har inge mer vettigt att säga .. kort inlägg menmen , såna måste jag få bjuda på oxå ..


När livet ger dig en sur citron. Så ska du säga:

"Yes! Jag gillar citroner. Vad har du mer att bjuda på?"

Ha de så bra så länge allihopa :)

Älskar dej < 3 
~ Niin is gone



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)