Tillbaka till startsidan?

Ja , jisses !


Livet är inte lätt alla gånger , och inte för alla människor heller .. tydligen .. menmen , haha ! vet inte riktigt vad fan jag ska säga .. snacka om att ha lite att göra .. menmen , finns människor till allt :P Den som känner sig manad att ta åt sig får väl göra det .. men gnäll inte på mig sen om du tar åt dig :P Jag pratar bara lite att göra , så jag pratar bara om människor i största allmänhet , kanske lika bra att nämna det .. :P så folk inte tar åt sig yttligare en gång och gör allt knas .. :P haha ! Ja , jisses som sagt ..

Händer idag då ? Ja , de blir att hjälpa Emmiie att flytta .. hon har ju fått omtapetserat klart nu :) Så de blir att flytta och städa :) sen vet jag inte .. det återstår att se ..
Imorn blire för mig och sötnos att fara till min moster och säga grattis till mitt kusinbarn :) och efter de får vi se vad som händer oxå :P inte så mkt planerat egentligen ..

Näe , nu ska jag fixa ny skiva till sötnosens bil :) samma skiva som spelas om och om nu .. och de har den gjort ett ganska bra tag .. så ska se om jag finner mig nått intressant att lyssna på :P haha !

Nu gick jag då från bloggen ! So long suckers !

Nils ~ Du är kärlek för mig ! < 3
~ Niin is gone !


Roland Johansson

Hej tösa min.....mkt trevlig sida....men klart du är ju pappa upp i dagen, ha en mkt bra dag & jag längtar till vi ses snart /kram pappa love you

|
Moster Helén mfl

hej jennie... hoppas du har de bra?

Duu, fick du inte sms.et jag skickade om sofies kalas..de var ju bara å komma på fika, de vet du juh.

givetvis killen din me.

Meddelandet gick fram,du brukar juh svara, så nog trodde jag du skulle komma.



Hör av dej om de är nåt, de vet du..

snart kommer ju valparna, så då får ni komma å kika.

Duu, förresten, sa Monica nåt om festen vi ska ha den 2:a.. vill ni komma, så meddela antingen mej eller monica före den 18.e, fredag.

kram på dä..moster mfl.

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)