Tillbaka till startsidan?

Onsdag idag igen ..


Jäklar vad tiden går undan .. Tycker ju nyss att de var i slutet på maj .. och nu är de fan i slutet på juli .. jag hinner inte riktigt hänga med här :P haha !

Igår spenderade jag min dag med Anni , Emmiie och Nils :) Började med att Anni kom hit och , som jag skrev tidigare , vi lekte med lite färg .. vart lite annorlunda .. Annis vart bäst :) Efter det drog vi ner på stan .. vi skulle se om vi hittade några skor till anni , fast vi hann inte mer än komma till stan så slutade Nils , så då hängde han med oss :) vi lallade runt lite här och var och kontaktade Emmiie som kom ner på stan och umgicks .. väldigt trevligt iaf :) Anni har nu fått sej sin outfit som hon har velat inhandla ett tag nu :) visst , det tog två dagar att hitta ihop en men vi hittade en till slut iaf :D

när vi var klara på stan så drog jag hem till nils igen , ensammen eftersom söt hade gått lite tidigare för han var trött .. så jag lallade med mina brudar en timme ungefär innan jag gick hem .. när jag kom hem så vart de att kramas lite med söt , som just hade vaknat .. och sen gick vi och bokade tvättid och for hem till mej en sväng och kollade min post och sånt .. är ju aldrig där , men nångång måste jag hem .. posten förflyttar sej inte av sej självt :P sen hade vi bara en lugn och skön kväll .. kollade några avsnitt av How I meet your mother och masserades lite :) Jag gav älsklingen massage två gånger , stackarn har så ont i ryggen .. och mej fick massage oxå , inte illa :) men jag hade så jävla ont i slutet av ryggen igår .. trodde fan jag skulle dö .. så söt masserade mej för att han inte ville att jag skulle ha ont .. blir mer massage idag , har lovat att massera söt idag igen , så får väl se vad de blir av de :D

och idag har jag inte så mkt att berätta om än :P haha .. vaknade typ .. 10.30 av att älsklingen skickade ett sms och frågade om jag var vaken .. och mitt svar var ju bra .. :P haha "Jo , snart" .. haha ! menmen .. en kvart efter de var jag vaken :D och de blev att fixa tvätten och mata katterna .. :D och nu sitter jag här och skriver och väntar på att första maskinen ska bli klar så jag får gå ner och fixa resten av tvätten .. :P

Sonic syndicate äger fan ! sitter och lyssnar på dom nu .. har blivit helt tokig i dom sen PDOL .. faaan ! och att få se dom med älsklingen var som rent klockrent .. underbart ! kolla ett av mina favoritband med min favorit människa , de kan inte bli bättre.. :D

Näe , nu vet jag inte vad mer jag ska skriva :P haha ! Uppdaterar senare om jag orkar eller nått :P ska hitta mej nått att äta nu .. är ganska hungrig :D

Ha de bra alla där ute ! Antar jag , eller inte alla ! Men alla som är värd det , och de som vet att de inte är värd det , kan väl .. inte vet jag .. skita i sista raden ? :P haha ! Soo long suckers !

Älskar dej snygging , du är mitt allt ! < 3
~ Niin is *poff* gone !


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)