Tillbaka till startsidan?

tisdag = )


jahapp , ny dag dåå .. fast det e snart en till ny dag : P vet nte riktigt vad jag ska skriva : P

duktig har jag varit idag : ) vaknade 06.01 imorse : P men klev inte upp förrän Nils for .. vid , öööööhm .. bra fråga.. nångång efter 6.30 : P tror jag : P då satte jag mig och kollade på tv och kelades lite med Ivy som ville kramas : P en timme senare så satte jag igång datorn och började städa lite smått : ) diskade och plockade i ordning i köket , bäddade sängen och plockade i ordningen kläderna som legat och skräpat på golvet ett tag.. : P torkade av och plockade iordning på bordet i vardagsrummet , typ : P plockade och fixade lite i toan oxå : P sen när jag gjort de så tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt för att spela lite Guitar Hero : P så jag satt och nötte de i typ ..  6-7 timmar : P faan , hemskt ! man ska inte spela så länge , hjärnan blir verkligen gröt efteråt  : P

Under tiden medan jag spela så hann Nilsi komma hem och Emmiie hann dyka upp oxå : ) Emmiie skulle hämta nyckeln till min lägenhet eftersom att hon ska sova där i natt och ta emot Smoke då han dyker upp imorn på morgonen : P blir nog prima : ) jag går nog mot min lägenhet imorn då söt-Nilsi går te jobbet : ) primus alla gånger : )

sen efter att vi spelat klart Guitar Hero så vart de en promenad : ) vi tog en till sväng till Emmiies lägenhet .. fy fan vilket råtthål : P och luktade apa gjorde de där med .. huvva , hon måste se till att få de städat där , för han som bodde där kan fan inte ha städat .. det e riktigt snuskit : S Sen har hon fått veta att hon ska få omtapetserat i vardagsrummet, hallen och sovrummet och att golvet ska bli utbytt i hallen , sovrummet och köket : ) blir nog säkert bra de ..  : ) efter att ha varit hos Emmiie så vart de en sväng på Ica och sen hem till Nilsi ; ) fikat lite och nu skriver jag här och små tittar på Jeff Dunham medan Nilsi är ganska såld i de ; ) Tur att han e söt alla gånger ; )

Näe, vet ni vad ? Nu ska jag sluta skriva ..  : P har skrivit mitt för dagen/kvällen : ) Ha de bra alla !

Nilsi ~ Niin tycker om dig , massor < 3

~ Niin is gone ; )


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)