Tillbaka till startsidan?

Torsdag igen då ..


Jajjebus , nu är de torsdag igen och kl är snart 13.30 :P Sov till runt 12 idag .. Hjärtat ringde och väckte mig .. :P haha .. tur de annars kanske jag hade sovit bort hela dagen .. förstår inte varför jag har så svårt att somna på kvällarna , sötnosen är jätte trött och vill bara sova , och jag är trött men kan ändå inte sova .. helt mystiskt .. menmen , det ordnar sig .. hoppas jag .. det e som att jag har svårt att slappna av , helt mystiskt .. för att sova bredvid Nils är bland de bästa som finns , bara ligga och kramas och bli omhållen , finns inge mysigare , men ändå kan jag inte somna .. inte förrän jag hör att söt har somnat .. och stunden innan han somnar är värst , för då vill jag surra för att de blir så tyst , men jag får inte surra för då somnar inte han .. hmm , snacka om jobbigt .. får ta och fixa de där .. måste ju kunna somna på något sätt utan att störa honom :P

idag ska jag då och möta älsklingen när han har slutat :) vi ska och kolla på sängkläder , eller införskaffa sängkläder .. något som denna herrn behöver ska jag ta och tala om för er :P haha ! och då sluta han en sån bra tid idag att man kunde fixa sånt idag :) sen vet jag inte vad som händer idag :) Tacos vet jag :P Middag ! :D:D tihi ! mumma ! annars vet jag inte , blir väl nått trevligt :) så länge man får vara med Nils så är de jämt trevligt ;) mer eller mindre ;) haha !

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva :P ser inte ens texten jag skriver , den e så liten :P sitter med datorn inkopplad på sötnos tv .. och hans tv är ganska stor så texten blir ganska liten :P känner mig nästan blind :P haha .. men de ordnar sig :D

Sötnos , du klagade ju så kraftigt på att jag bara lägger upp bilder på dig och inte mig själv .. så här får du en bild ;)



Näe , ska gå och borsta håret , spraya lite parfym eller göra nått annat tjejigt nu :P Hörs senare hörrni :D
Älskar dig , mer än mest ! < 3
~ Niin is gone !


Nilsi

Äntligen en bild man kan titta på utan att få ont i ögonen ;)

|
caroline

vacker bild!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)