Tillbaka till startsidan?

Varmt , varmt , varmt = S


Ja , de kan man lugnt säga att det är .. : P Vad har skett idag då ? jag gick och mötte Sötnos när han slutade och sen gick vi mot Colorama , skulle möta Emmiie där för att kolla tapeter till hennes lägenhet .. Fy vad fula tapeter , de borde verkligen se över och göra så man får välja lite finare tapeter , tycker jag iaf : P Efter att vi kollat tapeter så vart de Maxim ( elr vad de heter ) och sen systemet och hem te sötnos .. och jag kan ju lungt säga att det var/är varmt , varmt ,varmt = S Känns fan som att man ska kollavippa , det e lite för varmt för min smak .. menmen , ska väl inte klaga egentligen ..

Just nu sitter vi hos sötnos , med en bordsfläkt igång och fläktar oss samtidigt som Emmiie och söt kollar tv och jag bloggar lite : P ska vara social nu .. hörs sen , skriver kanske mer senare ; )

Nils < 3

~ Niin is gone ..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)