Tillbaka till startsidan?

Vilken helg ..


Ja , det är allt jag har att säga .. vilken jäkla helg ..

vi kan börja med torsdag , då på dagen var jag och nils med baggis och emmiie och vi drog till baggis föräldrars stuga och solade och badade lite grann :) sen drog vi in till stan och åt innan vi drog hem för att kolla lite på "How I meet your mother" innan de var dags att sova ..

fredag .. då var de för-fest här hos Nils .. folket var jag , nils , baggis , emmiie , kim , kalle , sara , fia , madde , annii och mika :) kim drog med sej rockband så vi satt och spelade och brölade till det :) trevligt , trevligt .. och jag fick chansen att prata lite med sara igen .. sköönt , har saknat att prata med dej stumpan .. måste vi göra oftare , och de säger vi varje gång vi ses men ändå så händer inget .. ska vi inte börja skärpa oss ? :P sen vart de ingång på området .. fast innan man fick chansen att gå in var man tvungen att hjälpa lillsyrran .. Allt för henne ! När man väl kom in vare bara att springa raka vägen till Babylon-scenen där SABATON spelade .. Älskade Sabaton .. de var de bästa jag sett någonsin , jag lovar ! Fy fan så härligt .. Efter Sabaton vart de mat och sen hemgång ..

lördag .. det var en helt udda dag .. sov ca 30 min natten mellan fredag och lördag .. kunde inte sova pga att jag hade så ont och de var skytte-trafik för mej mellan sängen och toan .. och nu vet jag hur många tänker .. att jag typ var full och att all min skytte-trafik till toan var för att jag skulle köra gustavsbergsbussen :P men där har ni fel .. jag var på toa av en helt annan anledning .. jag kissade blod :S inte bra inte bra .. nils försökte få upp mej på akuten i ca 40 min innan jag bestämde mej för att de var dax .. och väl uppe på akuten så sa dom att de var de jag visste att de var .. UVI .. :S fy fan så hemskt , jaa .. då kunde jag ju inte supa nej .. menmen .. när jag var klar på akuten så for nils och jobbade och jag drog till hans lägenhet och sov i ca 3 timmar till .. så allt som allt hade jag sovit i 3,5 timmar då de var dags att hämta emmiie och baggis och sen äta lite , dra till kim och för festa (för de som skulle supa , dvs alla utom jag) sen där vid tjugo över sju så drog vi iväg mot stan .. såg euskefeurat , sen gick vi och kollade lite på karusellerna och tjafs , och sötungen köpte en ros till mej , finaste rosen jag någonsin fått ! Tack snygging , jag älskar dej < 3 sen gick vi och såg Magnus Uggla .. fast vi såg bara typ .. 5 min sen vart jag galen .. pallade inte med så mkt folk .. trodde fan jag skulle klämmas sönder eller något .. så vi gick och åt istället och sen vare bara att bege sej till Babylon-scenen igen .. där Afasi och Filthy spelade .. :D riktigt trevligt .. Enda jag störde mej på var att Afasi stod och juckade hela tiden på scenen .. men det e väl så man ska göra antar jag :P haha ! men de var trevligt iaf , han har ju många bra låtar så :D efter Afasi vart de Nodo , för Baggis och Nils ville dricka öl och Emmiie ville dricka cider .. och jag kollade bara på folk :P haha .. jag var ju som sagt nykter :P Efter Nodo vart de Babylon-scenen igen ... och denna gången var de dax för SONIC SYNDICATE att entra scenen .. fy fan vilket drag .. helt klockrent :D:D och dom spelade alla dom låtarna jag ville höra , kunde fan inte bli bättre .. redan de två första låtarna de spelade var två av mina favorit låtar :D:D så klockers :D träffade även Nille , Malin och Björn :D Släktträff .. haha ! nejdå .. men min kusin Nille var inte så svår att missa där i folkmassan :P haha .. lycktstolpen denna :D så jag svirade in mej i folkmassan för att stå och digga med dom en stund :D ganska trevligt .. sen när Syndicate var klar så drog dom till Kittelfjäll och vi drog vidare hem .. tog medicinen och sovide oss lite :) ganska skönt ..

söndag idag då .. har inte hänt så mkt .. vaknat och kramats typ .. Grattis älskling ! måste sägas .. fast vi redan sagt de typ 2 gånger till varann :D det tåls att upprepas :D idag blir de bara lugnt .. äta middag och se film antar jag :D ganska mys .. menmen .. nu ska jag sluta skriva .. uppdaterar mer sen när jag fått bilderna av emmiie från helgens event :P !

ha de bra alla där ute !

Nils ~ Jag älskar dej , oavsett < 3
~ Niin is gone !


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)