Tillbaka till startsidan?

Every Night Is Another Story . .


Jajjebus , nu sitter jag här och bloggar igen .. Har jag något liv ? eeeh , näe .. tydligen inte .. menmen , de blir nog bra ska ni se .. Hittar ni nått intressant i min blogg förresten ?

Nu sitter jag i en fotölj och skriver lite grann , vet inte riktigt vad jag ska skriva . .

Huvudet känns som , jag vet inte . . åt helvete , kallabalik Delux ! .. tankarna snurrar och ju mer jag bestämmer mig för att inte tänka , desto mer tänker jag .. faan ! .. kommer aldrig komma nått vettigt ur detta .. och ältar gör jag .. hela tiden , jag är fan löjlig .. allt är onödigt .. BARK AB ! .. Alla som känner Niin vet hur hon blir då de kommer till motgångar , och att Niin aldrig har tur med motgångar , ALDRIG ! .. Men men , är van .. Niin ryck upp dig ! Ta dig i kragen och sluta bete dig som en löjlig liten 3 åring .. Ta de för vad det är , och VÄX UPP ! .. Eller hur ? ..

Vad fan har hänt  med mig egentligen ? ..

Ångrar att jag yttrade mig igår angående vissa saker .. Känns väldigt tungt idag .. menmen ..


And all the things that I wish I had not said ,

Are played in loops til it's madness in my head !

~ Niin is *Poff gone* Always and forever !