Tillbaka till startsidan?

Life isn't always what it seems to be ! ..


Jasi, nu har jag tömt min blogg för andra gången :P haha.. skriver ändå inge väsentligt i den.. tror jag..
men ibland så måste man få skriva av sig lite grann..

Vad här hänt i mitt liv på sistonde?.. Jo, jag har flyttat ifrån Munksund :) jag bor nu på degeränget, ganska så skönt.. promenerar nu om jag ska någonstans :) känns ganska så mkt bättre faktiskt..

Har äntligen blivit av med alla mina hjärnspöken som gjorde så jag bara tänkte dumma tankar och mådde dåligt.. Nu mår jag prima perfektus :D och umgås med den gulligaste killen på jorden gör jag med :) Snällast ever, fast han e lite retsticka ibland :P fast jag brukar ge igen.. :D

har inte gjort så mkt faktiskt.. har tagit de ganska så lugnt..

i lördags var jag med Nils hela dagen :) vi var först och kollade på Drag Racing ute på Långnäs ^^ sen efter det så drog vi hem till mig, chillade.. sen for vi och åt på Sunes och efter de vart de hem till honom och chillade en stund :) kollade lite på tv och såå, sen tog vi "fin" forden och drog ut på stan.. =) Kollade på lite fina jänkebilar och andra snyggis bilar :) fast det var cruising här i pite så var de jävla  dött, tyckte jag iaf.. så efter en liten stund så drog jag och nils hem till honom och kollade på film =) fast vi hann inte se mer än typ 20 min av filmen så somnade vi :P ganska trevligt..

känns ganska bra att umgås med honom :) vi är ganska lika varann.. och vi hittar på saker, vi sitter inte bara still som jag brukar göra med anda människor.. så, det e ganska bra =)

och Annii, stumpan =D jag e glad för din skull, nu kan du äntligen göra vad du vill, när du vill och hur du vill utan att behöva känna dig övervakad.. jag hoppas att nästa är bättre för dig =) men kila inte stadigt för snabbt stumpan =)

jag tror inte att jag har så mkt mer att säga.. =P om jag ska vara seriös..

Näe, nu ska jag gå och städa och fixa =) kolla tvättid och duscha.. Nils kommer om nån timme =) så jag måste städa lite..

See yaah later Dude! ;)

*Happy*


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)