Tillbaka till startsidan?

Livet är en blandning mellan lycka & kaos..


För hela livet består av motgångar,
det gäller bara att kunna hantera det på rätt sätt.

& kom ihåg att le fastän du har sneda tänder, gula tänder, tandställning osv.
Ett leende kan alltid lysa upp ett rum & dina nära & kära runtomkring dig.


Lördag idag *skönt*

Igår gick man till Anna och hälsade på, var trevligt.. Man ses ju så sällan, så nu när man bor närmare varann så är de ganska skönt att kunna gå dit och surra bort en stund.. =)
Jag hann vara där i ca två timmar.. Sen slår Nils en pling och  säger att han är i Öjebyn och då var de bara att gå ut och möta honom.. Så fick han träffa Anna och sööt Smoke ^^ Det var ganska gulligt, Smoke vart ju inte lite kär i Nils heller.. Men jag förstår Smoke.. Nils är  jävligt lätt att tycka om, helt och hållet tycka om ;) *ler*

Vid två tiden på natten så ragglar Niclas in genom dörren, lite småfull kanske =P haha.. Det var ganska skoj att se.. Men men, vi drog där runt två.. Hem till mig och chillade.. Ganska mysigt..

Nils, visst vet du att du är jätte mysig?.. Och att du är väldigt omtyckt av Ninniie? ;) Glöm inte bort det!

Jadu, jag vill inte ens veta när vi somnade i natt.. men sent var det iaf..  så när Nils alarm ringde vid 11 trodde jag att jag skulle dö ;P trött som sate, kunde knappt hålla ögonen öppna.. menmen, efter en stund så var jag inte trött längre utan de gjorde bara ont i ögonen ;P och sen.. vid typ 12 idag så for han :( han hade saker han skulle fixa innan han skulle hem till mamma och pappa :) men han sa att han kanske skulle kika förbi innan han far till A-jaur.. *Hoppas*
En kram från honom och dagen e fulländad :) haha! Jag vet att jag e fjollig.. Men mig gillar honom, första, som sagt, som jag litar på och verkligen gillar på väääääldigt länge!..
Så låt mig vara glad ett tag :)

Ikväll är fest inbokad i min kalender :P haha.. Ska vara med Annii och Emmiie.. Men först ska jag klippa Emmiies hår ^^ Att hon vågar låta mig vara där vet jag inte, de skulle inte jag göra :P Menmen, vi får väl se vad de blir av allt.. Vet fortfarande inte hur fan jag ska klippa henne ;/ men de ordnar sig! Måste städa och duscha oxå ;P Men jag och städa ;S går inte så bra alla gånger.. menmen.. som sagt, det ordnar sig ;D haha..

vet inte vad mer jag ska skriva.. tyvärr! :P kommer jag på nått så lovar jag att uppdatera =D

Nu ska jag ta mig nått att äta, och sen sätta igång! Ha de bra alla knasiga typer där ute som läser! ;)

*Poff gone*
~ Ninniie has left the building !..



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)