Tillbaka till startsidan?

Men varför ?!..


klockan är fan kvart i 6 och jag har fortfarande inte sovit en blund ; / vad fan e felet på mig, är jag för exalterad över att sötot kommer hem idag ?.. för exaltherad över att han kommer och kramas med mig ? .. det måste ju vara nått sånt.. för jag är inte ens trött.. kan fan inte fatta det.. vill ju inte vara trött då jag ska vara med honom heller.. : /

och saker att göra har jag innan han kommer oxå.. måste städa, vilket jag sagt i flera dagar nu att jag ska göra ; S jag måste vika ihop resten av tvätten, diska, duscha och typ.. fixa allt.. blää ! .. jag har mitt att göra.. känns fan som att de inte ger något att lägga sig och sova nu.. har för mkt att göra.. kan isf ta en powernap senare eller nått : )

men först ska allt fixas och sen ska de kramas med sötnosen.. ; ) always and forever, eller hur ? ; )

aja, en till lista har jag iaf :) eller lista och lista.. snarare nått som ska berätta hur jag är.. typ, mammas flicka eller en bad ass eller nått sånt : P aja, läs och kolla.. ; )

[x] druckit alkohol
[x] Rökt/snusat
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] testat Hasch/Marijuana
[ ] testat tyngre droger
[x] drabbats av minnesluckor
[x] däckat
[x] druckit hembränt
[x] blandat alkohol med medicin
[x] druckit så mycket att du spytt

Summa: 7


[x] snattat
[ ] snattat regelbundet
[x] snott från privatperson
[ ] misshandlat någon
[x] fuskat på ett prov
[ ] liftat
[ ] "Flashat"
[ ] hamnat i trubbel med polisen
[x] druckit alkohol på offentlig plats.
[ ] langat bröd från matsalen (nej, men smugglat extratuggummin på Herrhagen)

Summa: 4


[x] kysst en främling
[ ] haft sex med en främling
[x] följt med en främlig hem
[x] haft sex utomhus

[x] strulat med olika personer under 24 timmar
[ ] hånglat med nån av samma kön
[ ] haft sex me nån av samma kön
[ ] har en lite smått sjuk fetish
[x] haft sex med någon som är 2 år äldre eller mer

Summa: 5


[ ] slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg
[x] slagit huvudet hårt i väggen
[ ] skurit dig själv
[x] hetsätit
[ ] har/haft bulimi/anorexi
[x] druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta
[ ] piercat dig själv
[ ] har en "scar tattoo"
[ ] har en tatuering
[x] har en/ flera percingar.
[x] tagit receptbelagd medicin utan att behöva

Summa: 5


[ ] spridit ut falska rykten
[x] Mobbat någon.
[x] hånglat med någon som har pojkvän/flickvän
[ ] tagit någons oskuld
[x] gått bakom någons rygg
[ ] hånglat med en kompis flickvän/pojkvän
[x] gett någon oskyldig skulden
[x] tjallat på någon
[x] kallat någon slampa/hora
[x] hotat

Summa: 7


Totalt resultat: 28

0-21: Du är mammas Flicka. Du är ärlig och förljer alla lagar och regler som finns

20-25: Du är en kaxig sak! Du säger vad du tycker och tänker

25-50: Du är en riktig bad-ass. Tagga ner!

Haha, jasså ?.. jag vart en bad ass ? : P vad gulligt.. inte för att jag är en sån egentligen.. men okeeej ; P haha!

nu är klockan 6.. vad fan ska jag göra ?.. ska jag sova en stund med risk för att inte ta mig upp så jag hinner allt de jag ska eller ska jag kliva upp ur sängen och börjar göra saker och sen vila en stund ?.. för då vet jag att sakerna blir gjorda iaf.. aja, får se vad jag gör ; P ska sluta skriva nu iaf..

So long suckers ; )

Du är sötast på jorden ! !

 

~ Ninniie is *poff* gone ! ; )


Emmiie

Hihi.. Så gulligt du :) Inte visste jag att du var sådär mkt gangsta ;O haha..

Take care ;)

Over and out

|
Anonym

Jag snor den där :P test grejjset..

Kimmie

du är fan världens snällaste badass :)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)