Tillbaka till startsidan?

Tråkig söndag!


Har man lite att göra så kopierar man en lista från kusinens blogg och använder den :)
Har inte så mkt att skriva.. Eller egentligen har jag lite grann.. men kan skriva de under listan istället :P


DAGENS VILL HA: Pengar
DAGENS KLÄDSEL: Pyjamasbyxor och en grå hoddie
DAGENS SMINK: Inget
DAGENS FRISYR: Uppsatt i svans
DAGENS LÅT: Ingen aning, har inte lyssnat på musik idag..
DAGENS PLANER: Har inga planer..
DAGENS SAKNAD: Seriöst så är de faktiskt Nils :)
DAGENS DUMMASTE: Bra fråga..
DAGENS MISSLYCKANDE: Nja, inget?
DAGENS KÖP: Har inte hunnit så långt
DAGENS GODIS: Lakrits
DAGENS HUMÖR: lite halvtrött
DAGENS ORD: Söto!


Haha, vad gulligt ;P dagens lista det.. trååk!

Ska kanske berätta lite :) i går var de fest.. jag, annii och emmiie här hos mig :)
vi fjollade på som vanligt och hade ganska så skoj :) sen drog vi ut på kalles, träffade Emma, Emma, Mia och min granne Fredrik :P haha.. sen några nya ansikten.. tror dom hette Donald, Jörgen och Simon :P haha..
Simon stötte på mig... ;S ganska jobbigt.. skulle röra vid en heeela tiden *blä* det var jobbigt.. jörgen och donald skulle bara nypas hela tiden så jag har blåmärken på mina ben.. kan ju inte direkt påstå att det är skönt.. och inte fan fattade dom ett nej.. menmen.. önskar såhär nu i efterhand att jag hade gett dom varsin jävla smäll.. menmen.. lätt att vara efterklok.. vid 2 tiden gick vi ifrån kalles och hem till Emma och Donald.. satt där och lirade Guitar Hero 3.. och jag utklassade hela patrasket ;P haha.. de var ganska skoj.. för när de startade spelet så sa jörgen bara "Jennie ska spela, och sätt på easy för annars kommer hon inte kunna spela".. jag började skratta och sa "fan heller, ska jag spela så ska de fan vara på medium, annars kan jag ju fan spela sovandes".. Donald började skratta och sa att jag aldrig kommer att lyckas vinna varken över honom eller jörgen... hahaha! Tji fick dom!.. när jag hade spelat klart så sa donald "fan oxå, du har spelat tidigare va?.. " och jag svarade bara med ett simpelt jaa.. sen sa han till jörgen "fan, den där tjejen var fan duktig"... ganska skoj =D jag vann iaf.. så nu hoppas jag bara att min tur sitter i när jag ska spela med Nils senare i veckan :P haha.. får vi se om jag kanske har en chans att visa för honom att jag är duktig :P för då vi spelade så gick de bara dåligt :P jag sög verkligen.. sämst på jorden! :P menmen..

Thats life! ;P

idag har jag bara tagit de lugnt.. inte känt för att göra så mkt.. menmen..

orka skriva mer! ;P ha de bra allihopa!






Ninniie i lördags! ;P haha.. Lejdaste bilden.. men den funkar :D:D


~ Ninniie has left the building!




madde

ey, diva ;) <'3

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)