Tillbaka till startsidan?

Tisdag idag..


Japps, och jag har Datakunskap :) Vi är på framnäs och har datakunskap hela veckan lång.. från 8-16 måndag till fredag.. ska vi sitta vid en dator och hålla på i Microsoft Office programmen, skit tråkigt då man redna kan det mesta.. menmen, så äre :) man ska inte klaga..

idag blir det att fara till sunderbyn och hälsa på mamma och tobias :) uffe ska tydligen ha kommit dit nu oxå, så vi ska dit och kramas med lill-killen :) kan bli typ sista gången jag träffar honom innan dom åker uppåt igen... så jag ska snosa lite på min får-låtande lillebror  ;) haha!..

jag hoppas allt går bra, jag far bara hem när jag och bäjb känner att vi vill hem.. ska snosa på Tobias så mkt som möjligt och så länge som möjligt :)

aja, nu orkar jag inte skriva nå mer.. uppdaterar sen då jag har tagit bilder på tobias osv.. så ska ni få se lill-killen :)

Älskar min Nils <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)