Tillbaka till startsidan?

Why wont you sing a song for me?..


Tja, tisdag idag.. och inte är man nå kryare inte.. snarare tvärtom.. feber och ont i hela kroppen och konstant trött.. inte så bra där inte, blir nog inte skola imorn heller om jag mår såhär pissigt.. det enda ordentliga jag har lyckats åstakomma idag det var att laga mat till bäjb.. och efteråt vart jag såklart skit trött.. :S känns som jag kommer att somna ifrån allt vilken sekund som helst.. :S känns inge vidare.. menmen, inget jag kan göra så mkt åt.. tyvärr.. får hoppas att det går över snart.. illa måendet är då borta.. tur var väl det.. men det har ju blivit utbytt av febern och ajaj:et överallt.. :S 

vet inte vad mer jag ska säga egentligen.. min lillebror Tobias blir 1 månad idag ^^ går ganska så fort.. tur att allt har gått bra och så. han lever och mår bra :) 

jaa, vad mer ska man säga?.. jag har verkligen inge vettigt att skriva idag.. bäjb jobbar så jag e ensammen.. ska nog lägga mej och vila.. sova lite kanske.. tror att de behövs.. de sägs ju att man blir fortare frisk om man vilar/sover mkt.. kan de stämma?.. måste ge det ett försök iaf.. 

aja, nu drar jag mej till sömnens värld en stund.. återkommer kanske sen...

Älskar Nils mycket, mycket, mycket.. <3



carro

ne usch. Jag har också fått feber nu. Och inte lite heller. Det är det värsta som finns, men det är fan värre att ligga hemma och veta hur roligt alla andra har det i köket.

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)