Tillbaka till startsidan?

Life goes on.


Tisdag idag.. ^^ tyckte att de kanske var på tiden att jag uppdaterade litegrann :) vet inte riktigt vad jag ska skriva, men något ska jag väl kanske lyckas printa ner :P haha! sitter just nu och kollar på tv samtidigt som jag sitter vid datorn och har tv:n som dataskärm :P haha! en liten ruta i den stora :P ganska gulligt.. ^^

i går var de skola, gjorde Pannbiff, stekt lök, kokt potatis och brunsås.. och så klart var de jag som hamnade på att steka pannbiffen, de var inte så skoj :P men någon var ju tvungen att göra det.. ^^ sen när det var dax för städning... så städades det egentligen inte så mkt.. vi dansade och stojjade istället.. det var ganska så skoj.. hade tänkt se om jag kan lyckas lägga upp videon eftersom att Sara filmade allt ^^ det var väldigt skoj ^^ jag vet inte riktigt hur man gör.. så jag kan se om de går att fixa senare ^^ måste lära mej före..

fick även en ny bild på tobias av mamma i söndags :) hade tänkt dela med mej av den till er.. så ni får se på charmtrollet.. han är riktigt söt :) nu börjar de faktiskt kännas som att man har fått en lillebror :) ganska så skoj ändå.. det enda som e lite jobbigt är väl att det är en sån åldersskillnad.. men de funkar ju det med :)

 


Här har ni den söta, visst är han gullig? :) Och typiskt syskon-humör har han oxå :P samma humör som oss systrar, stackars liten.. som måste tampas med de där irriterande humöret.. :) menmen, jag tror han klarar det bättre än mej iaf ^^ men han är söt, kan inte säga det nog många gånger :D Söt, söt, söt :D:D
En annan kille förutom bäjb som är riktigt söt ;) haha! förlåt bäjb :D

Vad mer ska jag skriva nu då? :) Jag håller på att baka en choklad kaka till bäjb ^^ så han blir glad, han är tydligen väldigt choklad-kär idag :) ska även baka en kladdkaka sen ^^ hade jag tänkt mej iaf :) får se vad de blir av allt :) 



Min underbara snygging! Finns ingen som dej, älskar dej mer än något annat på denna jord.. utan dej skulle inget vara detsamma.. Du är marken jag går på, luften jag andas.. helt enkelt mitt allt på jorden! Allt för dej bäjb! <3

 

Tjing Tjong!



Madeleine

nissää från määnpaawahh :)

| http://imaddeshuvud.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)