Tillbaka till startsidan?

Söndag idag!


Helgen har varit relativt lugn.. förrutom igår, då var vi på degeränget och packade ihop mina saker och flyttade över det mesta, vi flyttade inte allt för jag vart less.. har ju ändå ett tag på mej att flytta.. iaf under hela oktober.. såå, det blir nog bra.. :) har fått hit massor med saker nu.. bara att figurera ut vart allt ska vara :D men de löser sej..

annars, vad ska man mer säga?...

fick mej en lillebror igår.. :D kl 17.11 föddes han med kejsarsnitt på Sunderbynssjukhus.. Två månader för tidigt dock så han får ligga i kuvös.. Men allt gick bra och de var huvudsaken, mamma mår bra och han mår bra :)
Liten kille var det.. han vägde bara 1400g.. :) hur lång han är de vet jag inte än... men vet iaf att mamma och ulf har döpt honom till Tobias :)

vet inte riktigt vad mer jag ska säga..

att i fredags fixade vi så att nu står jag oxå med på ytterdörren :) och imorn börjar min adressändring att gälla :)
känns väldigt bra.. få nån fason på allt.. nu gäller det bara att få ordning på allt.. så det ser beboeligt ut här :) men de löser sej..

nu ska jag sluta tjollra.. lägger in en bild på min lillebror tobias iaf :)

'

Ha de bra alla ni där ute, eller.. några av er iaf :)

Älskar min Nils <3


Helén

Heej Jennie.. stort GRATTIS till att du fått en lillebror nu.. såå goo han e, pratade me mamma igårkväll, hon var ju såklart omtumlad å mör i kroppen, men nu e han här och ligger i sin kuvös så sött.

Hoppas du har det bra, och att de går bra å flytta.

Kram på dej.. hälsa Nils me..kramiz moster Helan mfl.

| http://helanshala.blogspot.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)