Tillbaka till startsidan?

Har blivit utmanad.. ^^


Har blivit utmanad av min kusin Malin.. =) och då måste jag väl ge mina svar på denna ^^


1.Vilken mat äter du ofta? Jadu, pasta antar jag.. och potatismos med något till ^^ standard typ..
2.När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av? Det är lite olika, ibland hjälper jag till och ibland så sitter jag bara och kollar på :P haha!
3.Var sitter du när du bloggar? Det är väldigt olika.. Med tanke på att både jag och älskling har varsin bärbar dator så är de antingen i sängen eller soffan typ.. :)
4.Köper du ofta triss? Nej, inte de inte.. Inte alls faktiskt :P
5.Vilket land eller stad har varit din bästa semester? Det var en bra fråga, ingen aning faktiskt..
6.Vilken tv-kanal tittar du mest på? Jadu, 5:an och 3:an tror jag ^^

Och dom jag utmanar blir faktiskt...

Madde ^^ Syrran måste bli utmanad ;)

Carkan, känn dej utmanad ;)

Kusin Linnea, du måste bli lite utmanad av mej ;)

Anni, jag bara måste ju ;) Du skriver ju aldrig..

Likaså med Emmie :D bara börja skriva ^^

Så, nu har jag inte mer att säga :D

Älskar min Nils < 3