Tillbaka till startsidan?

Ny vecka..


men tänker inte ta nya tag.. ger inget, blir samma iaf i slutändan.. menmen, man kan ju alltid hoppas..

nu är de inte så mkt kvar i lägenheten, det mesta är fixat nu ^^ det som är kvar är att fixa så man kan hänga upp gardiner i köket och sovrummet, upphägning av div. saker, hyllor, tavlor osv.. sen städning.. sen är det klart :) bra ordning har vi fått oxå, tycker jag iaf :) känns ganska så bra.. och massor bättre sover jag här, och trivs gör jag.. som fina fisken.. än så länge iaf :) får väl se, blir nog bra skulle jag tro..

förkyld är jag, som sate.. :S och feber hade jag imorse.. har fått i mej nån alvedon så den är ganska stabiliserad just nu :P haha! blir nog bra..

det som återstår att göra nu är att fara och kolla bäddmadrass, laga middag och sen städa :) Nils jobbar ikväll så jag ska fixa och dona lite medan han jobbar ^^ det blir nog bra.. det löser sej..

Nils ~ Älskar dej <3 mer än mest..


Caroline

Kuul, jag håller också på att bli sjuk. Men det är bara bita ihop. Krya på dig :) Det är hotell och -restaurang inriktat, men även lite annat smått och gott. Lättare att få jobb inom den branchen då samtidigt som jag läser upp tre av mina betyg från gymnasiet :) Inte dåligt faktiskt. Jo det går bra med renoveringen, blir jättefint. Ni har alltså flyttat ihop? Eller har du skaffat en annan lägga? Kramis

| http://carolinlundstrom.blogg.se/
Caroline

Men gåå den kursen, sök till den :) den kostar inget. du får CSN och samtidit så pluggar du upp betyg. jag pluggar upp tre kurser genom att gå den. riktigt bra faktiskt!

| http://carolinlundstrom.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)