Tillbaka till startsidan?

Tisdag..


Idag är det tisdag, japp.. och jag börjar känna mej ganska så kry.. snuvan är kvar men jag känner mej inte lika hängig som jag gjorde tidigare.. så imorn blir det dax för skola igen ^^ härligt.. känner att jag inte vill vara hemma sjuk nå mer, och sen vill jag inte missa så mkt.. och nu när jag känner mej kry så finns de ju inget som kan hindra mej från att fara på skolan imorn.. :D så himla härligt.. och då har vi 5h kök .. mitt första kökspass, får väl se i vilken grupp jag hamnade.. och hur bra mina kock-kläder sitter :) och träffa alla klass-kamraterna igen.. trevligt trevligt.. blir nog bra :)

har sovit 13 timmar allt som allt sen jag lade mej igår.. snacka om att de var behövligt ^^ så, vad har jag gjort idag.. jadu, inte så mkt.. jag och älskling har varit en sväng på stan, köpte ett hänglås till mitt skåp på skolan, kollade efter en kalender till mej men hittade ingen vettig, fixade lite saker till älsklings dator och hårddisk till poppisen :P sen, vet jag inte vad vi gjorde.. handlade lite mat, så vi har frukost imorn :) sen vet jag seriöst inte :P aja.. blir nog bra iaf..

vad mer ska jag säga ?.. jag tror inte jag har så mkt mer att säga.. ska se lite tv nu.. äta lite glass och dricka lite cola tror jag ^^ blir nog bra det.. för jag vet seriöst inte vad jag ska skriva..

Älskar dej älsklings bäjb! <3


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)