Tillbaka till startsidan?

Torsdag..


Jajjebus.. torsdag nu då.. jävlar i mej vad tiden tickar på ganska så fort.. hmm! :P haha! aja, spelar ju inte så stor roll ^^

har fått veta idag att jag har blivit beviljad CSN medan jag studerar.. skönt ^^ Nu slipper jag soc, arbetsförmedlingen och försäkringskassan.. kan inte bli bättre :D visst, nackdelen är att jag får mej ett lån.. men jag orkar inte tänka så.. är ganska så glad idag (fast jag sagt att jag aldrig mer ska vara de), så jag vill inte ha nå negativiteter eller tänka på något som om de vore illa.. orkar inte riktigt.. ^^ men för den skull betyder inte de att jag pallar med att höra eller göra vad som helst.. så snälla, var försiktigt med mej idag :D vill gärna klara denna dagen helt och hållet och bara vara glad :)

har vaknat tre gånger i morse.. ^^ första gången var där vid.. typ.. 5.30, har börjat bli en vana för mej att vakna till då och kliva upp en sväng, sen lade jag mej i sängen igen och blev omhållen av sötnos, sen vaknade jag till igen då älsklignen skulle och jobba.. och sen blev jag väckt typ.. vid 8 tiden.. då plingade de på dörren.. men de som plingade han springa iväg fortare än jag hann ta mej till dörren.. nån minut efter de plingat ringde Nils och sa att NELAB skulle komma med kyl/frysen idag.. då fattade jag varför de plingade på dörren :P de var ju dom.. så jag klädde på mej, låste upp dörren och började tömma kylen/frysen.. sen pysslade dom på en stund, och böt ut den.. sen gick dom.. :) då var de bara för mej att stoppa in allt igen.. så nu är det en ny kyl/frys i köket oxå.. ^^ ganska behagligt..

sen har jag plockat undan och städat i lägenheten ^^ så nu e de lite mer ordning här ^^ kan behövas.. inte så trevligt att bo i ett bombnedslag typ :P haha!..

fick jätte braiga nyhter igår av Anni! :D:D:D äntligen så ska stumpan flytta hem igen.. känns kanon.. finns inget bättre än att få veta att ens bästa kompis ska flytta hem ^^ underbart ^^.. glad för dej stumpan, som fått nytt jobb och allt ^^

sen vet jag inte om de finns så mkt mer att skriva :P

uppdaterar väl om jag kommer på nått mer ^^

~ Älskar min Nils, massor, massor, massor < 3 ~


Malin

Du har blitt utmanad! Kolla min blogg! =)



Hoppas allt är bra med er! Kram

| http://tossisen.blogspot.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)