Tillbaka till startsidan?

03.06


Gah! Är klockan redan så mkt? Shit vad tiden springer iväg då man spelar =/ Måste nog ta och studsa i säng nu om jag ska orka med två lektioner imorn. Speciellt lektioner som ger hjärnan hjärnröta om jag har otur.
 
Har lvl:at en gång ikväll tror jag. Ska spela mer imorn (senare idag) och se om jag kan lvl:a de sista 2-3 gångerna innan jag ska försöka mej på Durial igen. Har skaffat mej en ny Scepter, som funkar ganska bra, samt att jag har mer pricksäkerhet nu än tidigare, så jag hoppas att det ska kunna hjälpa till de bättre =)

Snacka om att jag nästan bara snackar spel och skola i min blogg just nu. Men det är typ det som snurrar i skallen mest. Älsklingen snurar alltid i min skalle, så självklart finns han oxå med. Men finns massa annat som tränger sej på, och jag kan inte slappna av innan jag har klarat andra akten i spelet och före jag har gjort första provet på skolan, vilket är redan om 2 veckor. Så jag måste ligga i lite grann. Men det ordnar sej. Jag får arbeta och kämpa nu och sen slappna av lite grann.

Som sagt, sängen ropar på mej. Så nu ska jag borsta mina små fula gaddar, sen ska jag krypa ner i sängen där Mewsan och Ivysan ligger och kramas. Fast jag ska inte kramas med dom, dom lär nog springa iväg då vi kryper till kojs, och då får jag hela Bäjb för mej själv =D och då ska jag KRAMAS! Oj vad jag ska kramas. Finns inge bättre än att somna då Bäjb ligger och håller om mej, och kramar om mej. *mmhmmhmmmmmmh* =) 

Näe folket! Nu gick jag! =D 
♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)