Tillbaka till startsidan?

19 April


Japp, Söndag idag. Ganska härlig söndag faktiskt :)

Imorse vaknade man av att bäjb väckte mej någon gång mellan 10 och 11. Jag har sovit på soffan i natt, eller inatt och inatt.. mellan 6 imorse och de jag vaknade, eftersom att Bäjb har varit en vilding i natt. Virrat runt i sängen och haft sej. Så jag gick därifrån för att sova.

Sen efter uppvaknandet, så kramades vi en stund, sen gick vi ner och städade i förrådet, eller städade och städade. Vi flyttade om där nere och fixade så nu får vi plats med ännu mer skit där om det skulle behövas. Sen har vi tvättat, eller rättare sagt, så tvättar vi, vi har bytt däck på bilen, vi har pysslat med annat.. tihi ;) jasi, annars har vi inte gjort så mkt.

Nils måste formatera sin dator nu igen. Den är lite störd =/ men nu måste jag installera om mitt spel, jag har testat att spara min karaktär i spelet, och hoppas att de ska funka om jag lägger in den i spelet igen när spelet är ominstallerat. Funkar inte det blir jag galen, då jag är på andra questen i andra akten. Har tagit mej jätte långt, och fått tag i massa bra grejer, och då barkar datorn =/ är inte så trevligt. Som sagt, jag hoppas att de kommer att funka snart.

Vad mer ska man säga då? Fint väder har vi då fått nu ikväll, och jag fick höra igår av pappa att det skulle snöa här idag, hmm.. jag har inte sett nå snö? Eller, det kanske snöade imorse då jag sov? Ingen aning, någon som vet? =) Men jag älskar att det är soligt, mkt skönare så och mkt gladare är man =) Eller, iaf jag. Vintern så är jag deppig och gillar det inte alls, vintern är inte min grej. Visst det är trevligt i början av vintern, då de faller lite snö och så. Det är ganska mysigt. Men efter jul och nyår, så är jag bara deprimerad för då vill jag att snön och mörkret ska försvinna, snöar de ännu mer då blir jag arg. Sen när våren, solen, värmen och den underbara sommaren kommer, så blir jag glad och full av energi =D Och jag har fått Bäjb att gilla sommaren, det gjorde han inte tidigare pga alla allergier och skit. Men jag har fått han att gilla sommaren någorlunda, och det är jag glad för =D Då jag älskar sommaren.

Näe, fan oxå. Nu ska jag sluta babbla! Bäjb sprang precis ner för att fixa det sista med tvätten i tvättstugan. Så jag ska väl avrunda detta nu, och se om jag kan hitta nått fyndigt att göra =)

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)