Tillbaka till startsidan?

21 April ~ 21.53


Hemkommen, ny duschad och.. Jaa, något mer =)
 
Vi har varit ute och gått en sväng ikväll ^^ Kollade ett ställe där det ska finnas en ledig lägenhet, men näe.. Inget vettigt. 

Så vi fortsatte att gå, en ordentlig promenad. Sen gick vi hem, duschade och.. Ja, annat ;)
 
Nu sitter jag här och gör inget. Har kontaktat hon som jag köpte boken av. Har jag inte fått boken imorgon, så sa hon att jag får igen pengarna. Kan ju inte betala för nått jag inte får, samt att det är nog posten som strulat till det. Seriöst. jag blir galen på sånt här. Tur att jag får låna en bok av min lärare imorn så jag kan plugga lite grann. Ska fråga henne om jag får låna hem den så jag kan plugga hemma oxå. 

Näe, nu ska jag spela lite mer. Ska lvl:a en gång till, sen ska jag spöa skiten ur Duriel. Fanskapet ska, en gång för alla, dö! =D Jag orkar inte sitta fast på denna questen längre. Nu har jag ju spelat så mkt att jag har lvl:at 2ggr och fått igen mer än det jag blev av med i pengaväg. Så det är ändå inte illa. 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)