Tillbaka till startsidan?

22.32


Kom hem för cirka en halvtimme sen :) 

Vi har varit ute och gått ikväll, kollat på lite hus. Vi har hittat två fina hus, som jag absolut inte skulle tacka nej till. Men hus får vänta ett tag till =P Finns ingen möjlighet för sånt än, men det kommer, senare =) Tänker inte bunkra in mej i en lägenhet hela mitt liv. 

Ska testa mej på att spela lite grann igen, innan det är dax att sova. Ska ju på skolan imorn, hela två lektioner =) Tur att jag får låna bok av läraren eftersom att min bok inte kommit än. Den kommer nog imorn, hoppas jag. Annars blir jag verkligen arg.

Näe, äta nått och sen spela en liten stund. Måste lvl:a några gånger till innan jag kan möta Duriel. Annars dödar jag aldrig fanskapet. 
♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)