Tillbaka till startsidan?

26 April ~ Vilken helg!


Fredagen vart det hockey, öl och utgång på Kalles med Sandra. Vi hade det ganska så trevligt, lite små segt till och från. Men det funkade =)

Sen i går, jisses. Vaknade sent, gjorde mej i ordning sen for vi och fixade något att äta, tvättade bilen och fixade lite små pjoller. Sen när vi kom hem sprättade vi varsin öl och började kolla då Sverige mötte Österrike =) Sen kom Emmie och Baggis, dom skulle egentligen inte dricka, men vi lyckades övertala dom eftersom att Anni och Mika ville ut (dom var i jävre men ville ha med oss ut) så vi fick ut hela gänget. Fast vi gick inte på Kalles, utan det vart faktikst Pentryt eftersom att Tommy nyss fyllt myndig =) Vi hade faktiskt ganska kul ute på Pentan ^^

Pentat är oftast full i fjortisar (vilket de var igår oxå) men vi lyckades få till det ganska så. Anni stod för ganska mkt underhållning ^^ Sötungen ägde dansgolvet. Sen träffade jag Jenny oxå. Har seriöst inte träffat henne på 8 år. Snacka glad jag blev. Vi fixade så vi kan hålla kontakten, små pratade om ditt och datt, uppdaterade varandra på vad som hänt det senaste åren och bestämde oss för att hitta på någon nån dag ^^ 
Sen vart det hemgång. Vi gick först på Adana, åt kebab - mums. Sen gick vi hem, och.. *host* Soov ;P Haha!

Imorse blev jag väckt av Bäjb som inte kunde sova nå mer, och som ställde världens konstigaste fråga ;P Men gulligt var det, och mysigt och bra, HELT underbart ;P Men seg är jag idag. Satan, trött som satan. Önskar att jaghade kunnat sova typ hela dagen. Men det kan jag inte. Vi ska snart äta ^^

Vi gör hemmagjord pizza idag, mumma! Det kommer att bli jätte bra. Jag är hungrig som satan. 
Näe, nu ska jag sluta skriva. Uppdaterar senare eller något sånt.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)