Tillbaka till startsidan?

28 April ~ Lite allt möjligt..


Idag blev det en sväng på stan när vi hade vaknat. Systemet ^^ Tihi! Bunkrade upp inför Emmies födelsedagsfest och sen köpte vi en present till henne. Sen vart det ica, handla mat, hem, laga mat, äta och plugga. Nu har jag tagit en paus ifrån pluggandet. Har pluggat nästan 2 timmar i sträck, så jag förtjänar en paus. Bäjb spelar lite Wii =) 

Vi har även småkollat på hockey. Ryssland - Schweiz, och jag kan säga att jag är inte förvånad över att Ryssland vann. Dom aggresiva jäklarna. Haha! Men duktiga är dom. Sista målet dom gjorde var snyggast, en liten ryss med öppetmål (tom kasse) Så de kan gå. Menmen. 

Har egentligen inte så mkt att säga. Ska snart återgå till mitt pluggande. Har en del att hinna klart nu ikväll ^^ 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)