Tillbaka till startsidan?

Fredag idag :)


Oj så skönt. Stenen har lättat nu, skönt att få prata av sej och berätta allt för bäjb. Första och absolut sista gången.

Idag blir det A-jaur :) Åka dit, kelas med katterna och ha de bra. Sen blir de dop på söndag, då får jag träffa hela tjocka släkten samlad :P Typ, det är så Nils säger iaf. :)

Städning har vi nu, eller. Vi plockar i ordning inför då vi ska fara iväg. Bäjb ställde sej just och diskade. Han är så duktig :)

Jag har plockat i ordning allt, och bäddat :) Känner mej ändå rätt så nöjd. Ska plocka bort det sista, för sen när vi kommer hem blir det att dammtorka, skura och allt sånt tjafs. Måste få ordning på allt nu.

Sen har jag möte måndag och tisdag :) Måndag ska jag vara på arbetsförmedlingen och prata med min handledare. Sen på tisdag ska jag på VLC och skriva in mej för att läsa upp några enstaka kurser på Komvux. Skönt, få lite finare betyg, det kan behövas. Lika bra att göra det nu då, då de ändå är dåliga tider och man har väldigt dåliga förutsättningar för jobb. Känns inte så bra, så då blir de bra att plugga lite :) Det är ju något som jag behöver iaf. Ska börja läsa upp Engelska B och Religionkunskap A tror jag :) Efter det blir det Svenska B och Samhällskunskap A, sen blir de andra kurser. Ska se om jag kan läsa upp alla mina IG:n till nått bra, och se om jag kan få upp några av mina G:n till något bra. Nu då det bara är enstaka kurser så kommer det att gå massor bättre :)

Näe, nu ska jag sluta skriva. Ska fortsätta lyssna på Fronda och plocka :)

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)