Tillbaka till startsidan?

Måndag kväll ^^


Satan vad jag är trött, eller egentligen inte, jag är mest bara slö. Har varit igång hela dagen, var uppe före bäjb för att fixa så han fick skjuts och hämtning till sjukan, har varit med honom på sjukan, tagit honom hem - han var ganska söt då han var lulli-lull-lull. Sen tvingade jag honom att stanna hemma och vila medan jag gick på apoteket till honom och fixade allt det han ville ha. Sen hem, fixa lite hemma, kolla lite serier, sen dra iväg på Arbetsförmedlingen, komma hem och fixa de som skulle fixas inför maten, laga middag osv.. Kanske inte verkar så mkt för er, men jobbigt var de. Speciellt då man inte sovit så mkt i natt. Så efter middagen gick vi på Ica, och jobbigt var de eftersom att jag är trött, efter Ica så tvingade bäjb mej att gå på toa, eftersom att jag hade varit pissnödig ett tag, sen beordrade han mej att gå i duschen, då jag sa att jag skulle göra de men blir så seg då jag väl ska göra de.. och sen hamnade jag här :P

Har precis duschat, kollar på "The Big Bang Theory", knasiga människor säger jag bara. Sheldon är ju dock bäst, fast han är knäppast, eller egentligen smartast - men ändå knäpp ;P Jag tycker att han är ganska rolig :)

Nu ska vi mysa ner oss i soffan med glass och serier eller en film :) och bara må bra..

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)