Tillbaka till startsidan?

På bättringsväg!


Så skönt. Medicinen jag fick har börjat verka. Var ju på VC igår, var så illa tvungen. 

Bokade om mitt möte på VLC eftersom att jag kunde inte gå, jag sprang på toa var 3:e minut ungefär. Väldigt jobbigt ska jag ta och tala om. Så när de mötet var ombokat så ringde VC mej, jag fick komma in på en gång och lämna urinprov. Fick fylla i två blanketter, och sen sitta och vänta. Mottagningssköterskan kom sen och tog in mej i hennes rum, vi pratade en stund och sa att det var UVI jag hade, och min rektion var "NÄÄÄÄHÄÄÄ?!, Är du säker?!" (med sarkasm i rösten) Jag vet hur de känns, det e fan 3:e gången på 9 månader som jag har de, så nog vet jag hur de känns. Hon sa att jag hade mkt blod i mitt urin och om jag hade väntat ungefär en dag till så hade jag bara haft blod i urinet, inge annat. Så hon pratade med en läkare och han skrev ut medicin till mej. Blir jag inte bra av denna medicin så ska jag upp igen och det blir ordentlig genom gång av min kropp, så ska vi kolla vart felet ligger.
 
Just nu känns de ganska bra. Igår var de skit jobbigt, jag gick på toa hela tiden och jag hade skit ont. Jag var tvungen att knapra lite alvedon oxå för att ens kunna vara social, jag var till och med tvungen att ta en alvedon innan jag gick och lade mej för att kunna somna. 

Och när jag vaknade nu imorse så mådde jag bra, gick upp, gick på toa och tog morgon dosen av medicinen. Nu väntar bara att äta nått och ta mitt på dagen dosen, eftersom att jag ska ta 3 tabletter/dag. Jag måste äta nått samtidigt, annars börjar jag må riktigt illa. Glömde äta nått imorse, eller glömde och glömde.. jag orkade inte, så jag tog tabletten och sen lade jag mej i sängen och vilade lite, och då började jag må satans illa. Det tänker jag inte riktigt göra om. Var inte så trevligt.
Ikväll blir det att fara till Anna, hon ska använda mej och Nils som träningsobjekt. Hon är ju diplomerad massör nu, så vi ska få oss varsin rygg, nacke och axlar massage, och de ska bli underbart. Anna har masserat mej tidigare, så jag vet att hon är duktig. Men nu ska Nils även få en massage, och de lär han behöva eftersom att han, mer eller mindre, har ont hela tiden. 

Näe, nu ska jag se om jag hittar mej nått att äta.. Jag är lite hungrig :) 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)