Tillbaka till startsidan?

Stackars älskling..


Han har blivit opererad i munnen idag. Opererade bort en visdomstand och stackarn är slutkörd. Han fick massa bedövning och lugnande så han var lite lulli-lull-lull när vi plockade upp honom. Nu ligger han på soffan och sover så sött, det är bra. Lite sömn gör honom bara gott. Men pga lugnandet så är han vääääääldigt svår väckt :S det brukar han inte vara. Men han ska få sova, bara lättare för mej att göra allt de jag ska göra.

Jag ska på möte på Arbetsförmedlingen kl 15, sen ska jag hem, laga mat och fixa. Matlagningen kommer att ta en stund.. Men han ska få sova så länge han vill, eller iaf tills vi ska äta. Har han inte vaknat självmant då, då får jag ruska lite i honom. Vi får se sen om han har ont eller inte, jag hoppas på att han inte har så ont. Det skulle inte vara så trevligt. Men vi får hoppas på de bästa :)

Och till alla er där ute som hör saker som rör sej om mej, för helvete ta de med mej istället för att sprida de vidare. De är väl ändå det klokaste alternativet? Eller?

Skit samma, jag ska börja göra klart de som ska göras klart. Vet inte ens vad jag ska ha med mej till ams, om jag ens behöver nått.

Måste även få säga, att än så länge så verkar jag ha lyckats bota min UVI hemma :) Men jag ska väl inte ropa hej än, den kanske kommer tillbaka när jag minst anar det. Men jag fortsätter med mitt citron vatten, de funkar ganska så bra. Så får vi se vad som händer. :)

♥ N I L S ♥


Carro

Skönt att det funkar bättre med citronvatten, det är ju så himla jobbigt med uvi!

| http://carrolu.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)