Tillbaka till startsidan?

Torsdag..


Trött är jag idag. Varför vet jag inte. Men trött är jag.

Igår var vi duktiga här hemma. Nils diskade och tvättade och jag storstädade toaletten och sovrummet, mer än så hann jag inte. Hade tänkt ta resten idag, men jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Ska och simma idag, vi ska lämna tillbaka smoke och anni ville ha med mej ut på stan. Hur ska jag hinna lyckas med allt?

Imorse då jag vaknade, satan vad jag mådde illa. Trodde seriöst att jag skulle kräkas på plats. Men jag lyckades somna om då Nils for och jobba, så nu mår jag ganska så bra iaf.

Får se vad som händer med allt. Är inte så sugen egentligen på något idag. Vill bara vara egentligen. Men jag ska se om jag lyckas med nått. Simma borde jag iaf göra idag. Kan ju inte sluta med det nu bara för att de känns lite segt. 
Jag som har blivit så duktig nu, känns äntligen som att jag gör nått bra.

aja, ska höra med Niclas nu om han är hemma, så vi kan fara och lämna söta lilla smoke :) Så jag hinner göra allt som ska göras :)

TjingTjong till alla där ute! ;D

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)