Tillbaka till startsidan?

15.41


Ojdå! Var inte meningen att vända så här på dygnet. Har alldeles nyss vaknat, somnade efter 5 inatt/morse. 
Vi var med Emmie och Baggis igår, det var skita skoj :) Vi spelade en omgång poker, sen spelade vi kort. Hjärter 7 och Bluff. Fast jag var bara med i två omgångar Hjärter 7 och sen tittade jag på när de spelade Bluff. Var ganska skoj att se. Speciellt Emmie, hon kan ju inte hålla minen när hon bluffar :P Och hon bluffade flera gånger, tro mej :P 

Sen efter spelandet så drog vi ut en sväng ^^ Kollade på folket som var ute på stan, var ganska dött. Men vi hade det trevligt iaf. Var även på lägenhetsjakt kl typ, 1.30 - 2.00 på natten eller nått sånt. Kollade lite vart de fanns hyreshus och vilka företag som hade de hyreshusen :) Vi hade de ganska trevligt som sagt. Sen när vi kom hem så spelade jag lite grann, sen gick vi och lade oss. 

Min sista helg så klart jag måste vara vaken lite och tänja lite på tiderna :) Kan ju inte göra de sen, eller kan kan jag alltid, men inget jag borde. 

Näe, nu ska jag spela lite grann eller något annat intressant :) 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)