Tillbaka till startsidan?

Vad tror ni...


.. att jag har lyckats med igen? Jo, UVI :S -suck- aldrig får jag vara kvitt den. Sist jag hade de var i Januari, och nu är de början på april och jag har de igen. Ringde vårdcentralen här i a-jaur och de tycker att jag skulle vänta tills imorn på morgonen innan jag fick komma in och få medicin, sjukt är allt jag har att säga. Jag vet väl ändå hur UVI känns, men han jag pratade med sa att om jag inte kunde hålla mitt urin i minst 4 timmar, och sen komma upp, så var jag tvungen att vänta tills imorn. Det har jag aldrig varit med om tidigare, han sa att dom kan inte ge mej behandling om jag inte kan hålla mej, eller vänta tills imorn :/ 

Så nu sitter jag här, med UVI, ont som satan och kan inte göra nått. Har nyss tagit en alvedon för att inte ha så jävla ont, samt att jag tagit mej en lååång och varm dusch. Dricker citron vatten gör jag oxå, för han sa att jag skulle hålla mej varm och dricka sura drycker. Så vi får väl se. Jag hoppas på att kunna bota de själv, så jag slipper de där stömmlet.. För trevlig var han då inte.
Händer massa skit just nu! Herregud är allt jag har att säga. Stört så stört.. Menmen, skit samma. Jag lämnar de där nu, och sen förväntar jag mej att det ska vara bra, och att jag slipper fortsatt kontakt, med VC och allt annat skit.

Fick nyss en påbörjad tavla av Åsa, min svä rmor som de så fint heter :), som jag ska ta och avsluta tänkte jag. Så den blir klar. Den var ganska söt. Skulle föreställa Charlie Chapplin <-- Stavning, tror jag :) Hade iaf tänkt se om jag kunde avsluta den :)

Nils är ute och kör skoter med sin bror, så jag sitter och väntar på att snyggingen ska komma tillbaka så jag får mej en kram :) Är lite Nils kär just nu. Finns ingen underbarare än honom, den bästa av de bästa så att säga.

Nu ska jag ta och göra nått annat. Vart lite less på att skriva. Tjing Tjiong!

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)