Tillbaka till startsidan?

Bakelibakerier ;P


Nog vart de bak alla gånger. Fast lite sent kanske ;P Klockan var strax efter 22 när jag började baka. Men det spelar ju ingen roll. Har gjort massa bullar och en kladdkaka ;D Vart väldigt bra. Ska snart sätta bullarna i påsar..

Just nu sitter vi bara och myser i köket.. Nils pluggar och jag sitter och bara är.. Ganska trevligt. Spelar lite musik och bara njuter.

Tur att man inte har nått att passa imorn.. Utan vi kan sova tills vi vaknar och bara njuta av det. Härligt. Fast det blir nog plugg för Nils hela dagen imorn. Men de gör inte mej nått, jag kan göra nått annat =)

Näe, nu ska jag se om jag hittar nå annat att göra på nätet =)

♥ N I L S ♥


Ae

Önskade jag också kunde baka bullar, men något går snett då jag gör mina.. degen jäser inte. Dom blir hårda som sten, så ja har slutat ut att lära mig :) Kram

| http://annaershammar.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)