Tillbaka till startsidan?

Inte riktigt, riktig!


Hur vissa människor tänker det vette klåå'n.

Har varit till Sandselet idag, ganska trevligt. Efter vägen dit ser vi en karl som lägger sej ner i diket, och några hundra meter därifrån har en bil kört åt helvete. Vi passerade, hittade ett vettigt ställe att vända bilen på och körde tillbaka. Kollade så att gubben i fråga var okej, och det påstod han att han var. Han sa att han hade råkat ta en infart lite galet, och backat ner i diket, eller nått liknande och det syntes på långa vägar att gubben var redigt påverkad.

Vi körde vidare, till Åsa och Per, och hörde med dom hur vi skulle göra. Om vi skulle ringa polis eller vad fanken. Dom sa att det inte var någon idé.. Tydligen händer det där väldigt ofta där, eller nått.
Men hur fan är man funtad om man sätter sej i en bil redigt påverkad, kör åt fanders, lägger sej i diket då de kommer en bil och sen säger att man ska hem och hämta traktor/grävare eller liknande för att bärga bilen?

Tänk om det hade hänt något riktigt allvarligt.. Tänk om det hade varit ett barn och lekt efter vägen han körde eller liknande, inte fan hade han haft reaktionsförmåga till att stanna.. *Usch* Blir så irriterad på sånt där.. Fulla människor ska banne mej inte sätta sej bakom ratten på något fordon överhuvudtaget.

Aja, nog pratat om det.

Imorn vid denna tiden sitter jag på tåget upp. Ska bli ganska skönt att komma upp. Dom senaste gångerna jag har pratat med syster, då hon har haft Tobias bredvid sej har jag fått höra att varje gång han hör min röst, så börjar han le :) Måntro om han saknar mej lika mycket som jag saknar det lilla hjärtegrynet? :) Han vet att han blir bortskämd då jag kommer ;D haha! Det är därför.

Näe, nu ska jag se om jag hittar nått annat att göra. Datorn är inte intressant längre..


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)