Tillbaka till startsidan?

Ja, då var de onsdag!


Ja, mitt i allt var de onsdag. Fast ändå tycker jag att veckan har gått jätte segt, och det är bara för att jag saknar Nils nå så fruktansvärt mycket. Jag vill att de ska bli helg så jag får kramas med min sötnos.

Har under en längre tid nu funderat på att byta dator. Fast det var inte förrän idag som vissa förhoppningar på datorbyte tändes =) Har en som eventuellt skulle vara sugen att köpa den jag har nu, men vilken dator jag skulle införskaffa mej då vet jag inte säkert. Jag vill ha en lite mindre. För dom är lite smidigare, om man ska ha med sej och om man ska göra saker. Samt att jag vill ha någon med lite bättre batteritid än den jag har ;P Just nu kan man bara sitta dryga 20 min utan laddaren ikopplad innan han varnar.. Det är ganska störande.

Aja, funderingarna går vidare. Vet egentligen inte vad jag ska säga idag.

Vart glad då jag kollade kontot och såg vad jag kommer att få i lön =D Det gillades verkligen ska jag ta och tala om för er =D

Näe, nu ska jag kolla priser på datorer och telefoner och invänta att underbara gullplutten ska komma ut på msn =D

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)