Tillbaka till startsidan?

Söndag kväll..


En dag närmare tills jag är utan Nils. Usch, bara tanken på det gör att jag blir jätte ledsen. Huga!

Jag kommer att dra med mej min egna dator upp, det måste jag göra. Och kasta mitt 3G usb modem på Nils, så han kan prata med mej då han är där nere. Eller så har vi bara telefonerna, vi får se. Men jag ska ta med min dator, kunna blogga och sånt.

Igår var vi ut på stan och kollade en sväng. Fanns inte så mkt intressant ute. Vi var ute till strax efter 2, körde hem kussen och hennes kille och sen for vi hem och sov. Eller sov gjorde vi inte alls. Nu ljög jag ;P Vi pratade och skrattade och gjorde allt annat än att sova. Menmen, vi hade ganska kul iaf.

Thanya ringde imorse. Synd bara att hon ska ha sin födelsedagsfest samma helg som vi åker bort :( Det var inte så kul, men jag hoppas hon kan ha en annan fest snart och bjuda oss :)

Annars har vi inte gjort så mkt. Jag lagade Köttgryta och ris till middag idag :) Nils älskade det, som vanligt. Han är helt betagen i mina köttgrytor.. Fattar inte hur de kommer sej ;P Jag tycker inte att de är nå speciellt med dom, men tydligen gör han det ;P

Aja, nu ska jag sluta skriva. Har egentligen inge vettigt att säga.

♥ N I L S ♥


Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag kan tänka mig att din mat är jättegod, gumman! Kram <3

Miiqa - jag överlevde min barndom

Jag är bergsäker på att din mat är supergod, gumman. Och jag tycker om dig även om du skickar tomma kommentarer ;) Kram!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)