Tillbaka till startsidan?

Har ingen rubrik idag..


Onsdag idag då. Tiden bara rusar iväg tycker jag. Jag fick nyss ett samtal från folksam.. Dom surrade något om att jag hade bytt adress, och frågade om jag ville uppta min gamla hemförsäkring hos dom. Då sa jag som att min sambo redan hade så jag behövde den som inte, då frågade dom vart han hade försäkringen. Jag svarade att den var hos dom, och då kopplade dom ihop oss till den försäkringen. Så smidigt. Nu är vi båda med på den försäkringen, kan inte bli bättre.

Hade planer på att baka idag. Men har inte kommit så långt. Har bara plockat lite grann idag, sen har jag släppt ut katterna. Så dom är ute och trivs. Ivy älskar att vara ute, hon springer ut helt frivilligt nu när jag öppnar dörren, tidigare var hon jätte rädd.. Men nu springer hon rakt ut. Mew däremot, han kommer in flera gånger ibland, ibland verkar han inte gilla det. Menmen, nu är båda ute ganska skönt ändå. Kan jag springa omkring och göra lite som jag vill, utan att vara rädd att jag skrämmer dom.

Som sagt, bak var planerat idag. Skulle göra lite mer bullar hade jag tänkt mej, Nils har varit så bullglad så de finns inga bullar kvar. ;P Så jag ska väl fixa de under kvällen. Händer ju inte så mkt här resten av veckan.

När Nils kommer hem sen har han helg, om han nu inte fått nå mer pass från jobbet. Det återstår att se. Fast de vore  lite skönt om han hade helg, så vi får umgås lite grann. Själv så har jag ju slutat på mitt sommarvick, och dom har inte behövt nå vikarier än. Dom har ju redan 2-3 stycken som fortfarande har kvar sina sommarvick där borta på boendet, så jag behövs inte än. Ganska skönt ändå. Få lite "semester" och njuta av den lilla sommaren som är kvar.

Ja, jag vet inte vad mer jag ska skriva för stunden..
Nils kom nyss hem. Helt glad och sprallig, han har ju helg nu så klart han är glad :) Han har fått lite mer pass, men de e inte förrän nästa vecka, så vi kan njuta av varandra nu resten av veckan. Hoppas det blir fint väder så man kan åka ut uti nå vatten, lägga sej på en filt och läsa :) Skulle vara underbart.

Ska ladda telefonen full i musik nu tänkte jag. Kan vara skönt med lite ny musik.
Får se vad kvällen bjuder på. Bak är de väl som sagt, annars vet jag inte.

Vi ska snart ha tacos mys. Blir det till middag idag.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)