Tillbaka till startsidan?

KnakeliBrak!


Tre åskoväder i lilla Piteå på tre dagar. Vad är oddset på det? Typ obefintligt. Men ganska mysigt iaf.
Vi åkte ut på golfen och kollade på alla fina blixtrar och hörde allt muller. Vi var nog där i drygt en till två timmar.

Annars har det inte hänt så mkt idag, vi har uträttat ärenden och kollar film. Fast jag somnade under filmen. Har fastnat i skiten igen. Sömnproblem =/ Vet inte hur jag ska göra. De senaste nätterna har jag bara legat och vridit och vänt på mej, jag kan inte sova. När jag väl somnar så är det ungefär klockan sju på morgonen. Jag vill inte ha de så, men ändå blir det så. Riktigt jobbigt. Var tvungen att ta en av tabletterna jag fått av Emmie imorse enbart för att kunna slappna av. Får väl se hur det går i natt, förhoppningsvis bra.

Nu ska jag återgå till att kolla på tv.. Får se vad som händer sen.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)