Tillbaka till startsidan?

2 december - redan?! ;/


Tiden bara rusar ifrån en, eller det känns så i alla fall.

Nu är klockan strax efter 9, och jag har varit vaken sen ungefär 7.25. Känns härligt.
Jag klev upp, tog Smoke på en fin morgonpromenad, gav han mat, satte mig här och bara tog det lugnt. Har nyss ringt till min studievägledare och bokat tid imorgon. Ska nämligen skriva in mig på en utbildning som börjar ibörjan av nästa år. Ska bli intressant, trodde först inte att det skulle vara ett yrke för mig, men jag har mer och mer börjat luta åt det hållet :) Det kommer att bli jätte bra.

Jag vet inte om jag har nått intressant att säga egentligen, vet inte riktigt vad som har hänt sen sist. Har fått 2 av Bäjbs julklappar, så dom är inslagna och klara. Sen måste jag fixa julklapp till Emmie oxå, för hon har gått och fixat en till mig. Hmmfs! Vad ska jag hitta på där då? Det med julklappar är inte lätt, och inte skoj heller. Inte att handla in i alla fall. Att ge bort och få är trevligt, men inte själva inhandlingen, urkas så tråkigt! Menmen, det blir bra.

Jag hade faktiskt tänkt lägga in lite bilder i detta inlägg, så det får lite mer "liv", har ju inte skrivit speciellt intressanta saker egentligen! ;P


Tände ljus i köket, vart riktigt mysigt :) Köpte block-ljus till mitt fat där inne,
istället för en massa tråkiga värmeljus, och det vart jätte mysigt och fint :)


Fint, fint, fint :)


Visst passade min skål in? :)


Har försökt göra våran fula kryddhylla och fläkt lite finare än vanligt,
tycker jag lyckades ganska bra, blommorna ger lite mer "liv" fastän det bara är plast! ;P


Våran etage hylla i hallen, även den har blivit offer för mina värmeljus hållare :)
Som jag sagt tidigare, jag älska ALLT som har med ljus att göra ;)


Eftersom att jag har fastnat i Twilight-serien så var detta bara ett måste :)
Ska börja läsa dom direkt efter att jag läst klart pågående bok, Adolf Hitler :)


Hyllan ovanför Tv:n.. Lite mörk bild, men ändå :) Boken jag fick av Bäjb förra julen får vara med och
pryda våran hylla :) Boken om Dagen D, landstigningen i Normandie 1944 ^^
Mitt absolut största intresse är Andra världskriget! Jag gillar inte det som gjorts, eller det som skett.
Men jag farcineras över det! Väldigt intressant.


Wii:t med sin fina dekor :) Lite suddig bild. Men det är smällar man får ta! ;P


Är man suddig så är man! ;P Jag innan det var dax för lektion i måndags :)


Mitt underbara hjärta, som jag älskar mer än något annat! ♥

Näe, nu orkar jag inte med detta nå mer, dax för frukost och plugg! :) Har lite grann att göra.


annelie

Så mysigt ni har det! Kom hem och fixa till här åxå..kan behöva lite tipps för att få lite mys;) kram annelie

| http://annwe.bloggplatsen.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)