Tillbaka till startsidan?

Fjortonde December - TjugoHundraNio :)


Nu är det evigheter sen jag skrev något här sist, så jag tyckte att det var på tiden att jag skrev lite grann :)

Jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska säga. Vi har gjort lite jul hemma, inte mycket men lite grann. Jag är egentligen inte så förtjust i jul och julpynt så. Förra året hade vi inge julpyns alls, så jag tänkte att vi kunde ha lite grann i år iaf :) Bytte gardiner, satte upp ljus-stakar, stjärnor och en ängel. Det får räcka :P Kommer bilder på det lite senare.

Usch, forden har gått sönder. Inte trevligt, lade av påväg till a-jaur i fredags. Fast det hade vi som räknat med, så nu står den fint och väntar på att få lagas. Tur att det finns andra bilar :P

Smoke har vi oxå hämtat :) Han ligger här på vårat golv nu och bara myser. Go-skiten som vart överlycklig då vi kom, han förstod att han skulle få följa med :) 

Näe, nu är det dax för lite bilder.. Vet inte vad mer jag ska skriva..


Här går det väldigt bra att plugga, eller hur? :P Jag skulle inte tro det..


Det går verkligen inte bra att plugga när man har sånt här fint besök :)


Visst är hon snygg? :) Hon gillar mina papper :)


Julgardinerna uppe :) Dom enda jag egentligen gillade. Alla julgardiner är egentligen så fula :P


Kolla våra fina stjärnor. Jag älskar dom ^^ Riktigt fina.


Badrum-mys :)


Ljus-staken i köket, som jag inte tycker är så julig :) Men den är fin ^^


Städade i klädkammaren :) Byrån är inte den finaste, vi fick den idag. 
Den är dock bra förvaring, och den SKA rustas upp :) Jag ska se om jag kan fixa den senare :)

Näe, nu orkas det inge mer. Har ganska ont i skallen. Nu ska jag lägga mig i soffan och slö kolla lite tv, innan det är dax för sängen. Sova och sova inför en morgon dag full i fart och fläkt. 

Najti najti :)


linn

Tack :) Vilken rex ras är det du har? är det också devon eller är det cornish? :)

| http://[email protected]
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)